Content is in your prefered language as well

Switch content

Výběrové řízení

Poskytneme vám potřebné poradenství ve vašich výběrových řízeních, pomůžeme s metodikou a s tím související administrativou tak, aby výběrové řízení proběhlo co nejlépe, progresivně a k vašemu nejlepšímu prospěchu.

 Naše činnosti v průběhu výběrového řízení

Expertní poradenství

Na základě našich zkušeností a v souladu s vašimi požadavky nastavíme podmínky výběrového řízení tak, aby vedlo k výběru té nejvhodnější nabídky.

Organizační a metodické poradenství

Zajistíme, aby jednotlivé etapy výběrového řízení na sebe plynule navazovaly. U těch úkonů, které zůstávají v gesci zadavatele (hodnocení nabídek) poskytujeme metodické poradenství.

Administrativní činnosti

Zahrnují sepsání jak zadávací dokumentace, tak veškerých zpráv, oznámení a rozhodnutí. Vykonáme za vás tedy veškerou administrativu související s výběrovým řízením.

Proces výběrového řízení pak zahrnuje:

  • Zajištění uveřejnění zakázky, vše v souladu s platnou právní legislativou
    a metodikou
  • Doporučení vhodných kvalifikačních předpokladů
  • Doporučení vhodného hodnotícího kritéria a případně i dílčích hodnotících kritérií
  • Zpracování návrhu zadávací dokumentace a následné úpravy zadávací dokumentace na základě konzultací se zadavatelem
  • Zajištění předání či rozeslání zadávací dokumentace určeným dodavatelům a dalším zájemcům o zakázku na základě jejich žádosti
  • Zpracování odpovědí (ve spolupráci se zadavatelem) na případné dotazy
    k zadávací dokumentaci a zajištění jejich rozeslání
  • Přijímání obálek s nabídkami
  • Poradenství při kontrole formálních náležitostí podaných nabídek
  • Organizační a metodické poradenství při posouzení a hodnocení nabídek
  • Zpracování veškerých potřebných zpráv/protokolů (ve spolupráci se zadavatelem)
  • Rozeslání oznámení o výsledku výběrového řízení