Výběrová řízení

Poskytneme potřebné poradenství ve vašich výběrových řízeních. Pomůžeme vám s metodikou a související administrativou tak, aby výběrové řízení proběhlo hladce, progresivně a k vašemu nejlepšímu prospěchu.

 Naše činnosti v průběhu výběrového řízení

Expertní poradenství

Na základě našich zkušeností a v souladu s vašimi požadavky nastavíme podmínky výběrového řízení tak, aby vedlo k výběru té nejvhodnější nabídky.

Organizační a metodické poradenství

Zajistíme, aby na sebe jednotlivé etapy výběrového řízení plynule navazovaly. U těch úkonů, které zůstávají v gesci zadavatele (hodnocení nabídek), poskytujeme metodické poradenství.

Administrativní činnosti

Zahrnují sepsání jak zadávací dokumentace, tak veškerých zpráv, oznámení a rozhodnutí. Vykonáme za vás tedy veškerou administrativu související s výběrovým řízením.

Proces výběrového řízení zahrnuje:

  • Uveřejnění zakázky v souladu s platnou právní legislativou
    a metodikou
  • Doporučení vhodných kvalifikačních předpokladů
  • Doporučení vhodného hodnotícího kritéria, případně i dílčích hodnotících kritérií
  • Zpracování návrhu zadávací dokumentace a její následné úpravy na základě konzultací se zadavatelem
  • Předání či rozeslání zadávací dokumentace určeným dodavatelům a dalším zájemcům o zakázku na základě jejich žádosti
  • Zpracování odpovědí (ve spolupráci se zadavatelem) na případné dotazy
    k zadávací dokumentaci a jejich rozeslání
  • Příjem obálek s nabídkami
  • Poradenství při kontrole formálních náležitostí podaných nabídek
  • Organizační a metodické poradenství při posouzení a hodnocení nabídek
  • Zpracování veškerých potřebných zpráv a protokolů (ve spolupráci se zadavatelem)
  • Rozeslání oznámení o výsledku výběrového řízení